LOL

Gick omkring på stan häromdagen för ett tag sen, och då poppar plötsligt en fotograf fram och undrar om han kan få fota mig för han gillade min stil. Det roliga är att han stod ett bra tag och förklarade att han inte var en skummis och att de var en seriös modetidning osv osv medans jag väntade på att han skulle sluta förklara och bara ta bilden nån gång xD
Blev själv helt ok-nöjd med bilden, mina släktingar gillar den x_x
Jag hade knappt nåt smink på bilden... kanske lite läppstift men det är typ allt, så jag är glad att det inte är en närbild xD
Ska kolla om jag kan få tag på tidningen också~

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Åhh :'D kul~

Kan bara hålla med honom

2012-01-26 @ 09:47:17
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0