Usch

Buuuu för att man blir väckt I:
Mamma kom förbi nyss med hennes gubbe och nu ska mitt badrum renoveras, eller ja, det har äntligen blivit mera seriöst känns det som iallafall. Blir nog snyggt tror jag, och ett badkar är inte heller helt fel.
Ska nog ta och äta lite känner jag, även fast jag fortfarande är jättetrött e_e
Ingen aning om varför jag är så trött nu för tiden, men det beror väl på årstiden, har inte alla nån gång känt sig som en björn redo att gå i ide?
Vet att det är jättesvårt att bota mörka ringar man får pga sömnbrist också, men oroa dig inte, här kommer några väldigt enkla tips:
x Drick aldrig för mycket vatten innan du går och lägger dig, ögonen svullnar upp på morgonen.
x Se till att sova lagom mycket, inte för länge eller för lite.
x Trötta inte ut ögonen för mycket
x Badda ögonen med varm handduk lite då och då, det hjälper blod cirkulationen.
Sist men inte minst!
Garniers ögon roll-on med concealer! Innehåller koffein, inte för att jag tror koffein hjälper mot de dumma svarta ringarna, men denna concealer är underbar mot den känsliga huden och om man använder den flitigt minskar man risken att få just dom där envisa ringarna inte ens de bästa concealer kan täcka. Den är också väldigt lätt att arbeta med, du kan dutta och jämna till med fingrarna eller med en borste (som är mera hygieniskt).
Enda nackdelen med den här underbara concealern är att den inte är hygiensk... menar, rulla på ögonen gång på gång utan att kunna tvätta den?...usch.
Jag använder som sagt en borste, mycket bättre och fungerar minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0