Plugg

Sitter nu och pluggar järnet, vart har all tid tagit vägen?!
I måndags satt jag och tänkte, äh, en vecka är rätt lång tid, jag kommer bli klar med tentan på nolltid!
Nu sitter jag iallafall och pluggar sönder... -suck-
Här kommer några små tips till er som också kör fast >:
x Se till att sitta nånstans lugnt där du inte kan bli distraherad (Skolans bibliotek funkar jättebra för mig)
x Se till att ha allt material till hands så du inte blir distraherad när du ska hämta någonting
x Se till att ha sovit ordentligt och ätit innan så du inte blir trött och somnar eller blir distraherad när du hämtar någonting att äta
x Se till att ALDRIG plugga ihop med kompisar du inte kan sluta snacka med, plugga hellre isåfall med personer du vet också måste få någonting klart och faktiskt kan hjälpa dig (och får hjälp av dig)
x Se till att ha bra musik i lurarna men inte FÖR bra för då kan du också bli distraherad
Lycka till!
P.S. Jag lovar att uppdatera oftare om bara tentan kunde ta slut... >:
Anyhow, tror jag ska göra en visning av vad jag använder för smink produkter på söndag eller måndag då den ska in, nu har vi alla något att se fram emot :) Mest jag...då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0