Lite random om mig

Hur lång är du: 169cm
Kan du laga mat: Ja! Kan laga allt bara jag får recept ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Studerar Kriminologi
Vad har du på dig just nu: En stor skön T-shirt med texten: ASAP - in need of attention och favorit byxorna!
Har du någon fobi: Usch ja... ganska många
Hade du en bra kväll igår: Jajamen!
Vilket är ditt senaste inköp: Måste ha varit Lancôme's snygga primer.
Din favoritdryck på morgonen: Actimel yoghurt shot!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN :(
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes~
Någon jag stör mig på: En viss dryg typ som de flesta som känner mig vet om.
Intressen: Cosplay, drama, make-up och historia.

Vad drack du senast: Té
Vill du ha barn: Kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut! Fyller 20!
Är du sugen på något nu: Friterad kyckling hade suttit gott.
Använder du hudkräm: Bodybutter från Body Shop med Sweet Lemon och Clinique's hudvårds serie för blandad hudtyp.
Attraheras du av män med skägg: Tomten
Brukar du baka: Yes~ Roligaste som finns, men att väga sig sen är inte lika roligt.
Vad tycker du är äckligt: Spindlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0