Kaaalllt~

Åh fy va kallt det börjar bli >:
Idag har jag varit till skolan och pluggat hela eftermiddagen, vilket kändes helt okay faktiskt och när jag väl kom igång var det bara roligt!
Tror jag ska göra någon tutorial sen med en halloween kostym, kanske vore nåt? Men först måste jag nog skaffa mig en kamera, vet fortfarande inte vilken jag ska köpa, problem problem /:
Förlåt för seg uppdatering men eftersom ingen läser min blogg ändå tycker jag jag har rätt att uppdatera efter eget tyckandet ;D
Saknar street food i Kina, så mycket gottigott!
En sån här gata kalls då för Xiao Chi Jie.
Finns en massa små stånd där dom säljer allt mellan himmel och jord, tror jag har en gång gått förbi ett ställe där dom friterade insekter.... huuu...-ryser-
:D men det finns ju annat gott där också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0