Äntligen!

Nu har jag äntligen en helt okej snygg header och text samt färg jag gillar :D det här med design var sjukt krångligt, hoppas det går lättare sen.
Min blogg kommer att handla om allt mellan himmel och jord, mestadels smink & skönhetstips, asiatisk kultur, skor (<3), cosplay och min vardag, om du läser, gillar och stannar så blir jag jätteglad. Vill göra bloggen så bra som möjligt för mig och för alla som läser den ;)
Anyhow, börjar bli jäkligt sent, har varit på en photoshoot idag tidigare, mestadels för skojs skull men jag fick chansen att prova mina nya produkter som jag har beställt hem, vilket kändes sjukt bra! Ångrar absolut inte att jag köpte det, kan göra ett inlägg där jag visar allt sen. Nu ska jag sätta på mig den här fantastiska ögon masken eftersom mina ögon är jätte trötta... vill ju kunna stanna uppe lite till och rollspela!
(Står att det ska ha samma effekt som 8 glas vatten för huden... hmmm...)

Kommentarer
Postat av: Ochibi

oj, my face is in your hands ;D

2011-10-26 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0