Stamping

Hittade något nytt, eller ja, nytt eller nytt, det har funnits på marknaden ett tag.
Men idag hittade jag stamping!
Det är typ en tunn metallplatta med hål i som ger ett mönster av t.ex. blommor eller fjärilar som man kan 'stämpla' på sin egen nagel med hjälp av redskap man får med i kitet.
Perfekt för alla som vill pyssla med snygga mönster på naglarna men inte riktigt orkar måla för hand eller har redskap, eller som jag... inte kan måla med vänster hand.
Nedan står information om hur man använder sig av Stamping Nail art! Tagen från konadnailart.com där du bl.a. också han införskaffa dig dessa coola hjul som jag själv ska fixa när jag reser i Asien!

Kommentarer
Postat av: Devit

Vill ha D:::::

2011-11-29 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0