Shoppingtips inför nyår!

Lite tidig ute är jag väl men jag känner att det börjar bli dags att köra!
Alla dessa plagg kan hittas på Nelly.com <:
449:-
Sequin Open Back Dress
Jag känner helt enkelt att glitter är så rätt för vintern i år, både till vardags och fest. Den här klänningen har en öppen rygg med tunt lager silke som syns rätt igenom huden, perfekt för dig som trivs mer med din rygg än framsida! Dessutom ett riktigt budget pris för en riktig klassisk LBD.
499:-
Sequin Detail Tube Dress
En mer metallic klänning, höga svarta pumps och guldiga ögon är vad som gäller för den här klänningen med en tjock päls (givetvis inte äkta) som matchar till för att du inte ska frysa under vinternatten. Ännu ett rätt så rimligt pris även om jag tycker det kunde ha varit en hundralapp billigare med en rätt tråkig design på framsidan, dock lyfter fram baksidan rumpan väldigt bra.
379:-
Anna One Shoulder Dress
Sötare och yngre klänning, något som jag skulle kunna se mig själv i med längre hår i mjuka lockar och rött läppstif med sotade ögon. Skor med paljetter och rosetter samt en vit fluffig pälsjacka som matchar till för en utekväll. Priset verkar rimligt för vad man brukar lägga ut på en nyårsklänning som fattig student.
199:-
VERO MODA
Trött på att behöva ha klänning? Prova något nytt, kör en paljett tub topp till ett par snygga skjorts med guld detaljer och plattat hår med volym, skyhöga klackar i ett par kängor är ett måste till den här looken!
Över till skor, hatar när tjejer har sommarskor på sig ute på vintern, alla kan se att de fryser, ingen tycker det är snyggt, tro mig. Men ändå kan man inte låta bli, dock får du tänka på att ha dina snygga öppen tå pumps inomhus på förfester och inte ute på krogen, för det är inte snyggt någonstans. Se till att ha en rymlig väska för att få plats med två par!
379:-
HILDA Nelly Shoes
Underbara höga pumps i lack som passar snyggt i både kontorsoutfit:en och för fester, ett par såna måste ALLA tjejer ha i gaderoben, så är det bara. Mina nödfallsskor som jag vet passar till allt när jag inte kan bestämma mig är ett par sådana pumps.
499:-
Eliza Sugarfree Shoes
Paljettskor... underbara och skulle sitta snygga på fötterna till de flesta klänningarna jag tog upp tidigare. Men åh, så, kallt... man får ha dom inomhus helt enkelt och visa upp för bekanta! Sen är dom lite dyra också... men men.
399:-
AGDA Nelly Shoes
JAG ÄR KÄR!
De här bebisarna skulle sitta sååå snyggt på mina fötter till den snygga tröjan jag köpte ett tag sen på VILA. Måste, måste ha! Även om man inte skulle kunna använda de sen eftersom det skulle börja bli kallt... även om jag snart åker till Kina och kan köpa mer där. Men ni förstår vad jag menar.
För er som vill ha ett par som passar med till klänningarna ovan, dessa finns i svart också.
Det var nog allt för mig för ikväll! Dags för fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0