Parfym

Jag vill ha en ny doft!
Har blivit så trött på att använda nåt halvdant när jag känner för att lukta gott, jag vill ha nåt jag kan ha till vardags som signifierar mig och när folk känner doften vet dom att det är mig! En sån vill jag ha.
Jag är typen som hatar för starka dofter, speciellt av blommor... det ska helst vara fruktigt och toppen kanske kan vara liiiite blommig men basen och hjärtat ska banne mig inte innehålla sånt.
Några jag funderar på:
Mariah Carey Lollipop Bling series
Alltså... jag vill ha alla, en blandning av godis i alla dessa behållare med slag av t.ex. buketter av blommor, honung eller chokladdoppade hallon(mums). Dessutom är flaskorna så sjukt snygga också samt att man får dofterna till ett rimligt pris...måste kolla in det här alltså.

D&G L'IMPÉRATRICE
Den här har jag bara hört bra saker om, och om jag inte minns fel så var den här favoriten då D&G nyss lanserade den här kollektionen. Exotiska frukter och rosa blommor låter inte heller dumt på beskrivningen, grapfrukt och vattenmelon var bland annat det som stod på ingredienslistan och jag vill gärna prova den här lite mer innan jag bestämmer mig eftersom flaskan tilltalar mig som en vardagsparfym (Då jag oftast bara använder några stänk så det inte blir FÖR mycket).
Juicy Couture - Peace and Love
Jag älskar verkligen JC's parfymer, flaskorna är underbart snygga, de har aldrig enbart blommiga dofter heller och den fruktiga stänken i den är alltid något som passar min smak. Har fastnat just för Peace and Love nu eftersom jag fick prov på den och tycker att den fungerar på mig när man kommer ner till basen. Lite högre prisklass men värd vartenda öre?
CLEAN Skin
Just nu min absoluta favorit på topplistan, rätt ny är den väl och jag har alltid suktat efter CLEAN seriens parfymer eftersom dom inte doftar mycket alls utan lagom mycket så absolut något jag kan tänka mig att använda som vardagsparfym. Dessutom när man kommer till hjärtat så tycker jag att den är väldigt sensual på ett enkelt sätt.
You just need to wear your 'skin'. ;)

Sådär ja, iväg på stan och kolla på det sen då, tror dock jag ska beställa via nätet eftersom det alltid är så MYCKET billigare... sen på sajten jag ska beställa ifrån får man garanti också så jag är inte orolig. Helst vill jag ju köpa alla men, så rik är jag inte! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0