Önskelista

Vad jag önskar mig!
Keramikmugg med silikonlock som ser ut som en pappersmugg, ville egentligen ha den från starbucks men antar att ingen kommer orka dra till flygplatsen och fixa en åt mig? >:
En sån där liten apa som blåser på naglarna så det torkar fortare, det funkar väl egentligen inte men gullig är den och jag vill ha en sån >:
Lancôme Juicy Wear Seal and Shine top coat
En sån där som man ska ha på läppstift så den inte smetar sig när man äter eller dricker, vet inte om den gör så att håret inte klistras vid läpparna också, hoppas hoppas.
En sån där som kanske får ögonfransar att växa fortare och bli längre och tjockare? Hmm... måste testas.
Sen hade parfym inte varit helt fel heller!
<:
Vad önskar ni er? En bil? Mobil? Smink? Smycken?

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Åhh~

Vill ha en sån mugg! Fast med mönster och så x'3

Da monkey is so cute! 8D



Min finns på bloggen xD

2011-11-23 @ 23:34:24
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0