Massagestol

Har ni aldrig testat en sån så GÖR DET NU.
Var och handlade nya saker till badrummet idag med mamma, medans hon stod i kassan passade jag på att testa en massagefåtölj inne på clas ohlsson, det var så skönt så jag nästan somnade. Sen fick jag höra att vi hade en bättre nere i källaren här så då smög jag mig ner och testade, gick genom två sessioner och kan säga redan nu att jag ska önska mig en sån! Visserligen är 50 000 lite för mycket för en stol, men jag vill ha en!
Så ser den ut ungefär, den vi har i källaren.
Man blir så avslappnad, det går att justera stolryggen så man kan ligga ner också.
Ni som är lite smårika och vill ge bort en julklapp som föräldrarna kan ha nytta av (eller morföräldrar/farföräldrar), get one now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0