Julklappstips - För honom

Eftersom jag skrev nyligen om present tips till mamma tänkte jag nu skriva lite om tips till killen i ditt liv, det kan vara kompis, pappa, pojkvän osv.
Självklart behöver det inte vara till just en kille, utan vissa skulle funka mycket väl till tjejer också, jag vet att jag själv skulle vilja ha minst två av sakerna (om inte alla).
Burberry inspirerad väska från modekungen.se, lagom storlek, rymlig, otroligt snygg och kan både bäras i handen och på axeln, skulle vara snygg till en trenchcoat och ett måste för alla trendgalna killar!
Priset är lite dyrt men väl värt eftersom sakerna från modekungen oftast uppskattas och rätt unika eftersom inte många har en likadan. 749kr



Absoluta favoritdoften för män (något jag faktiskt vill ha själv), Chanel's Platinum Egoïste som luktar fräscht men ändå stilrent. Passar för killar som är medveten om sin utstrålning och är självsäkra. Ingen kan motstå den här lukten, jag lovar! För 639kr får du 50ml på grandparfym.se



Fy vad gulligt! Var min första tanke när jag klickade mig in på den här, eftersom iPhones är rätt stora just nu och de flesta män föredrar en större telefon skulle den här vara väldigt användbar för de. Hoodien är så himla gullig men ändå simpel, som jag tror de flesta föredrar att ha sin fodral till telefonen, JAG VILL HA EN!
Priset är relativt okay för en sån sak: 129krcoolstuff.se



Laptop cooler, för alla er som använder en laptop ofta vet ni nog att de överhettas lätt och man kan bränna sig med dessa i knäet som råkar var den skönaste positionen. Jag vet att jag är väldigt trött på min när den gör så, den här laptop cooler är mycket lättare än de flesta jag har sett och den behöver inte kopplas till datorn eller med en sladd. Den tar emot värmen från datorn under 5 timmar och lägger du ifrån dig den i 3 så svalnar den av sig själv så du kan använda den igen! Mycket praktisk. Kostar 399krcoolstuff.se

Nästa gång: Julklappstips till barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0