Hämta saker

Älskar att blöda näsblod :DDDD
not
Började i fredags, oavsett vad jag än gör börjar jag blöda en gång om dagen minst, vet inte vad det är för fel eftersom jag slutade blöda näsblod för mer än ett år sen. Måste nog kolla upp det.
Iallafall, ska ut och hämta min snygga cardigan snart, funderar på att fixa naglarna också men vet inte hur pigg jag är på att sitta och stirra. Måste också införskaffa en ny kamera... jag vet nog vilken jag vill ha, eller vet jag det?
Det lutar mellan två stycken, en med vikbarskärm men inte lika snygg design, en annan med vanlig AMOLED skärm som inte är vikbar och SKITSNYGG design. >: Så svårt.... Ska nog kolla med mamma vilken hon är mest sugen på, eftersom hon bidrar till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0