...

Hur lyckas man vakna NU?
Jag känner mig pigg fast ändå vet jag att jag kommer vara död sen och min kropp kan inte må bra av det här ._.
Aja, nog om mig.
På sistone har jag märkt att min hy har blivit lite sämre och min kropp tyngre, det här beror på att jag äter inte när jag ska eller sover när jag ska för den delen heller. Det kan göra så att kroppen står emot och effekterna av min ohälsosamma livsstil påverkar... mig. -snyft-
Så jag har bestämt att skärpa mig lite, 3 mål om dagen och inte 2, dricka 8 glas med vatten varje dag balanserat samt börja motionera så jag kan bli tröttare och somna på nätterna.
Jag vill ju fortfarande ha mina abs... så det får bli en helvetes massa sit-ups (även om det inte bara är dessa övningar som ger magmuskler), och slut med friterat, sötsaker som inte tillhör frukt-arten och absolut ingen mer stark mat, det gör så att akne bryter ut lättare på huden. (Även om jag råkar älska stark mat...)
Ledsen blir man men... jag vill uppnå drömkroppen inför resan till Kina eftersom den årliga photoshooten väntar.
Nu, frukost! (Jag vet, jag följer ju verkligen mina råd)
Jag brukar äta mackor med korv/skinka/salami och grönsaker med ett glas juice till frukost, ni då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen mig. Har också gått upp nu, vilket inte är så kul. Behöver träna.



Själv käkar jag mackor med ost och skinka på morgonen med oboy. Nyttigt (eller inte), heh.

2011-11-19 @ 21:52:17
Postat av: Elinpelin

nejmen godmorgon fröken!



Låter som bra mål ;D håller tummarna!

2011-11-20 @ 00:28:48
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0