Bad!

Känner att det är dags för ett varmt bubbelbad! Jag måste ju passa på när jag ändå är här, dock lyckades jag få vattnet för varmt (IGEN) så det blev inte ett särkilt långt bad.
Visste ni att ett varmt bad kan:
X Öka blodcirkulationen -> lättare att ta upp näring, lättare att bränna fett osv
X Få muskler att slappna av
X Få bort blåmärken lättare (Hade ett innan jag gick in som blev närmast osynlig nu efter jag kom ut)
Men det kan också göra huden torrare och håret matt, så glöm inte att lägga på balsam om du skulle tvätta det i badet eller applicera body butter/hudkräm efter badet.
Nyfiken kisse vill veta varför det låter så roligt från det stora badkaret som har blivit något av hennes andra hem i lägenheten... <3
Bubblor!
Det blev inte så många bubblor... -disappoint- eftersom jag inte hade bubbelbad med mig utan fick nöja mig med duschkräm de inte hade så mycket kvar av heller. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0